Spansklärardagarna 14-15 oktober

Kära spansklärarkollega!

Vi har goda nyheter. Priset för deltagande i våra spansklärardagar den 14 -15 oktober 2023 sänks till 200 kronor (i priset ingår mat och dryck) och är endast för att kunna delta lördagen den 14 oktober. Deltagare som INTE är medlemmar i APEOS betalar 360 kr.

Lördagen

Anmälan till lördagen ska göras här senast 6 oktober.

Söndagens aktiviteter kommer att vara gratis då Escuelas de Español de Andalucía som vi samarbetar med kommer att stå för kostnaderna.

Söndagen

Anmälan till söndagen ska göras direkt här innan 6 oktober.

OBS: Du måste ha betalat årsavgiften 2023 för att delta som medlem i APEOS Missa inte chansen och anmäl dig så snart som möjligt!

Bifogade dokument

Spansklärardagarna

Jornadas didácticas de APEOS

Varmt välkommen till höstens Spansklärardagar! Anmäl dig nu!

• Kallelse till årsmöte 2024

Kära spansklärare, Vi hoppas att detta meddelande når er alla i god hälsa! Vi skickar ut denna inbjudan till vårt årliga APEOS årsmöte. Datum: Fredag den 1 mars 2024Tid: 17.30Plats: Folkuniversitetet, Norra Allégatan 6, Göteborg Under detta årsmöte kommer vi att bjuda på tapas och öppna upp för en dialog om föreningens framtid. Det kommer…

• Läsecirkeln träffas den 29 februari k. 18:00

Läsecirkeln med Eduardo Jiménez Tornatore träffas den 29 februari kl. 18:00 Anmälan (senast den 24 februari) till: monikabuchel@gmail.com Alla är välkomna!

• OBS! Läsecirkeln den 25 januari är inställd

El encuentro del círculo de lectura del 25 de enero ha sido cancelado hasta nuevo aviso.